close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
انجمن رایانت
چهارشنبه 02 اسفند 1396

تبلیغات

تبلیغات

درباره شرکت

درباره شرکت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات

تبلیغات

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

تا به حال شده است که دلتان بخواهد دکمه ریست مغزتان را درست مثل زمانی که کامپیوترتان را ریبوت می کنید فشار دهید؟ یکی از کارشناسان سلامتی در نیویورک می گوید این کار نه تنها ممکن است بلکه باید به بخشی عادی از روزتان تبدیل شود.

وی می گوید: "در مقام یک مدیر مهم است که از خودتان مراقبت کنید. اگر در بهترین حالت خود نباشید، افرادی که به آن ها خدمتی ارائه می کنید و همینطور افرادی که برای تان کار می کنند نیز نمی توانند در بهترین حالت ممکن خود باشند."

این کارشناس توصیه می کند در طول روز دقایق ویژه ای برای خود بسازید تا کمی از شرایط فاصله گرفته و مغزتان را پاک کنید. در اینجا به بیان ۵ کار سریع که می توانند تمرکزتان را بازگردانند می پردازیم:

بیرون رفته و کمی قدم بزنید

ویکاریو می گوید وقتی بی حرکت نشسته اید اعضای بدن تان در حال استراحت هستند. حرکت دادن بدنتان بخش انرژی ساز سلول هایتان را بیدار می کند. وی می گوید چندین بار راه رفتن سریع در هفته می تواند اندازه میزان ماده انرژی ساز سلول ها را دو برابر کند که این امر باعث می شود بدن انرژی بیشتری تولید کند. ترکیب هوای تازه و ورزش هم جریان خون به مغز را تحریک کرده و باعث می شود بتوانید دوباره تمرکز کنید.

ویکاریو معتقد است: "اگر به یک مشکل چسبیده اید یا برای تفکر خلاقانه به مشکل برخورده اید برخواستن و قدم زدن در اطراف دیدگاه کاملا متفاوتی به شما خواهد داد. اگر نمی توانید بیرون رفته و قدم بزنید در همان دفتر و حتی پشت میز حرکات کششی انجام دهید. همین که بدنتان را حرکت بدهید کمک بزرگی است. "

یک لیوان آب بنوشید

ویکاریو می گوید اغلب امریکایی ها دچار کم آبی مزمن هستند و مطالعات نشان می دهند که کمبود آب بدن، عملکرد مغز را کند می کند.

وی می گوید: "اگر متوجه شوید تمرکز ندارید، کمی استراحت و نوشیدن یک لیوان آب درست مثل آب دادن به یک گیاه سرحال تان می کند."

ویکاریو پیشنهاد می کند در طول روز به میزان نصف وزن بدنتان در واحد اونس آب بنوشید. مثلا اگر کسی بین ۵۵ تا ۶۰ کیلو وزن دارد باید در روز ۶۰ اونس یا حدود ۸ لیوان آب بنوشد. اگر طعم آب خسته تان می کند کمی برگ نعناع یا یک برش لیمو شیرین، پرتقال، لیمو ترش یا خیار به لیوان آب بیفزایید.

تنفس یا پخش عطر لیمو

ویکاریو پیشنهاد می کند یک شیشه کوچک از اسانس لیمو روی میزتان داشته باشید و یا از داخل شیشه استنشاق کرده و یا یک قطره از آن را روی یک تکه پنبه بزنید. این کار به طور طبیعی تمرکزتان را افزایش می دهد.

ویکاریو معتقد است: "عطرهای تند و عطرهای مرکبات سیستم عصبی را تحریک کرده و انرژی شما را تجدید می کند. اکالیپتوس و رزماری هم اثر مشابه دارند."

یک غذای سالم بخورید

یک میان وعده سالم قند خون را تثبیت کرده و گرسنگی را از بین می برد و علاوه بر آن به عملکرد سلامت مغز کمک می کند. ویکاریو پیشنهاد می کند مخلوطی از مغز آجیل، تخمه و میوه خشک روی میزتان داشته باشید. از دیگر تنقلات سالم می توان به نان تست از غلات کامل با کره بادام زمینی اشاره کرد.

وی می گوید: "میان وعده باید دارای پروتئین و کربوهیدرات باشد تا به تعادل قند خون کمک کند. "غذاهایی که قند زیادی دارند باعث افزایش و کاهش سریع قند خون می شوند. این موجب ایجاد چرخه انرژی و سپس حس خستگی می شود که در طول روز از بین می رود.

چرت بزنید

وقتی خودتان رئیس خودتان باشید، یک چرت کوتاه چیزی است که می توانید در برنامه روزانه تان قرار دهید. بنا بر یک تحقیق صورت گرفته، یک چرت ۲۰ دقیقه ای مزایای چشمگیری برای بهبود هوشیاری و عملکرد دارد. با اینکه پژوهش نشان می دهد که این کار می تواند ذهن را تازه کند و خلاقیت را افزایش دهد نباید به خودتان اجازه دهید زمان چرت زدن تان را از این میزان بیشتر شود.

ویکاریو معتقد است: "اگر بیش از ۲۰ دقیقه بخوابید با خستگی از خواب بیدار می شوید . اگر مدام حس می کنید به خواب نیاز دارید، زمان آن رسیده که شب ها بیشتر بخوابید.


مشخصات این مطلب:

منبع:ذکر نشده!!

ارسال شده توسط کاربر عزیز :koloch که موفق به دریافت 50 امتیاز شده اند!

سید تقی موسوی تاریخ ارسال: دوشنبه 01 ارديبهشت 1393 17:33نظرات ()

نظرات کاربران

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت تک آوند در خبرنامه عضو شوید...


آمار سایت

تعداد مطالب سایت: 333
تعداد نویسندگان ارسال شده: 116
تعداد کاربران: 125
بازدید امروز: 33
تعداد بازدید دیروز: 12
تعداد بازدید کل: 233,085

عضویت سریع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد

نظرسنجی

با سایت علمی چطور آشنا شدید؟






چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟